Banned on CSS

Links

Unbenanntes Dokument

Our Partners

Unbenanntes Dokument

Visitors & Clicks

today
    total
    Visitors
    350
    1,848,113
    Clicks
    1,327
    4,702,704
    » Records «
    Visitors
    93,475
    (Sep 14th 2017)
    Clicks
    94,568
    (Sep 14th 2017)
    Recorded since Jun 5th 2015

New Members

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our use of cookies. More details

Banned on CSS

Ingame Name: Stylz
      STEAM_ID: 0: 1: 51220116
      Ban Date: 2013-11
      Game Mod: Counter Strike Source

Good day, was then because of a hack on the Smac ban list set on which server, unfortunately, I do not remember, because this is too long ago, had tried time for me personally times hacks, this again completely deleted, then I am back on a zombie mod server and had noticed, that it was still on, wanted to leave the server directly where I had seen it, that it was still active despite deleting it, never wanted to use it on other servers, was then just for me to try something like that, I would be happy if you could take it back from my account. Written with Google Translator,because my english is not good

I am hindered by the ban now at counter strike source play, do not know on which server I got him, have him only once accidentally used the hack on a server, because the uninstall was not right of the hack, had tested him before only in solo play times, have regretted this until today and would be happy if they would lift my Smacbann.

Post was edited 1 time, last by “Smoke_Stylz” ().

=============================================================================================
      PLEASE ONLY PROVIDE A BAN PROTEST IF YOU ARE REALLY SURE THAT YOUR BAN IS A FALSE POSITIVE =============================================================================================

and ?
      Regards
      GeNeRaLbEaM
      NO PM SUPPORT / PLS ASK ALL QUESTIONS IN OUR FORUMS
      Ingame Name: Stylz
      STEAM_ID: 0: 1: 51220116
      Ban Date: 2013-11
      Game Mod: Counter Strike Source

Good day, was then because of a hack on the Smac ban list set on which server, unfortunately, I do not remember, because this is too long ago, had tried time for me personally times hacks, this again completely deleted, then I am back on a zombie mod server and had noticed, that it was still on, wanted to leave the server directly where I had seen it, that it was still active despite deleting it, never wanted to use it on other servers, was then just for me to try something like that, I would be happy if you could take it back from my account. Written with Google Translator,because my english is not good

I am hindered by the ban now at counter strike source play, do not know on which server I got him, have him only once accidentally used the hack on a server, because the uninstall was not right of the hack, had tested him before only in solo play times, have regretted this until today and would be happy if they would lift my Smacbann.
      Lieber Manuel,
      man versteht nicht wirklich was Du meinst.

Was ich aus Deinem übersetzten Text verstanden habe:
      Du hast einen Hack im SP benutzt und hast ihn dann nicht richtig deinstalliert.
      Bist auf einem Multiplayer-Server gejoint und wurdest gebannt.

Die SMACBans-Richtlinien besagen, dass ein Unban nur dann erfolgen kann, wenn es sich nachweislich um einen Fehlban handelt.
      Hier der entsprechende Auszug aus Deinem Ban:

[smac_eyetest.smx | 0.8.5.1] Stylz (ID: STEAM_0:1:XXXXXXX edited by Gb) was banned for tampering with an old movement command (tickcount). Detection #1 | CmdNum: 2087 | [151595:151582:151600]

Es liegt in der Eigenverantwortung des Spielers keine Hacks auf geschützten Multiplayer-Server zu benutzen.
      Da wir nun nach 6 Jahren nicht nachvollziehen ob es tatsächlich nur eine einmalige Sache oder der Regelfall war, bleibt der Ban nach unseren Richtlinien bestehen.
      Auch wenn es sich tatsächlich nur um eine einmalige Sache handeln würde, könnten wir Dich nicht aus der Datenbank löschen weil die besagte STAM_ID nunmal mit einem Hack auf einem Server erwischt und das System eindeutig nach den Erkennungsmustern (in diesem Fall sogar ein sehr schlechter Hack) gebannt hat.
      Regards
      GeNeRaLbEaM
      NO PM SUPPORT / PLS ASK ALL QUESTIONS IN OUR FORUMS
      Guten Tag, war dann wegen eines Hacks auf der Smac-Sperrliste eingestellt, an welchen Server ich mich leider nicht erinnere, weil dieser vor zu langer Zeit mal für mich persönlich mal Hacks ausprobiert hatte, diese wieder komplett gelöscht, dann bin ich zurück auf einem zombie mod server und bemerkt hatte, dass er noch an war, wollte den server direkt dort lassen, wo ich ihn gesehen hatte, dass er trotz löschens noch aktiv war, wollte ihn nie auf anderen servern benutzen, war dann nur für Wenn ich so etwas probiere, würde ich mich freuen, wenn Sie es von meinem Konto zurücknehmen könnten. ja war eine einmaliges ausversehen und konnte nicht mehr unter so schnell wie ich es gehsehen hatt,weil der smac bann sofort mich gekickt hatte,würde damals dann angeblich von der liste da gelöscht und weiß jetzt nicht wo ran es liegt oder was ich falsch gemacht haben sollte